Нормативно-правова база

ВІЗИТНА КАРТА
ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ


Прізвище, ім’я,  по батькові: Іванова Наталя Федорівна
Адреса досвіду:  Комунальна установа Центр розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради, , вул.Гагаріна 22, м.Дунаївці, Хмельницька обл. 32400
Фах: Виховання в дошкільних закладах       
Посада: вихователь
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Педагогічний стаж: 19 років
Назва досвіду: «Вчимося слухати, розмовляти, спілкуватися» (розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики) 
Класифікація досвіду за темою та змістом: комплексний
Класифікація досвіду за характером діяльності: раціоналізаторський
Суть та зміст досвіду: розвиток мовленнєвого етикету дошкільників  засобами риторики.
Анотація досвіду: У роботі визначені методи і прийоми формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами риторики.  Представлені матеріали групи мовного профілю,  зокрема засідання театрального  гуртка «У світі казки», матеріали інформаційно-педагогічного агентства для допомоги вихователям по формуванню в дітей лексичної, фонетичної, граматичної, діамонологічної та комунікативної компетентності , матеріали педагогічного клубу для батьків,   система занять на розвиток мовленнєвого етикету дошкільників з використанням риторики.

Результативність:
1.      Виставка педінновацій 2002р.  ІІІ місце «Система занять на розвиток мовленнєвого етикету з використанням елементів риторики»
2.      Журнал «Дошкільне виховання» 2003р. № 11 – конспект заняття з формування основ мовленнєвого етикету  «Познайомимося».
3.      Збірник теоретико-практичних статей «Дошкільна освіта в регіоні: проблеми, пошуки, досвід» - стаття «Виховання мовленнєвого етикету засобами риторики»
4.      Виставка педінновацій 2006р. «Вчимося слухати, розмовляти, спілкуватися» (розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики)
5.      Журнал «Палітра педагога» 2007р № 2 стаття «Конкурс для батьків»
6.      Грамота відділу освіти ДРРППО до Дня працівників освіти 2007р.
7.      Виставка педінновацій 2009 р. «Дитина  і книга. Виховання читацької культури у дітей»
8.      Подяка за підготовку та проведення засідань Школи передового педагогічного досвіду «Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку»2012р.
9.      Газета «Дитячий садок» № 11, березень 2012р. – проект з виховання читацької культури у дітей «Дитина і книга»
10.  Керівник Школи передового педагогічного досвіду «Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку» 2012 р.
11.  Керівник Школи передового педагогічного досвіду «Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку» 2013 р.
12.  Керівник постійно-діючого семінару вихователів старшого дошкільного віку з проблеми «Забезпечення наступності в реалізації завдань мовленнєвого розвитку дошкільників» 2015р.
13.  Майстер клас для учасників районних форм роботи «Художня література в роботі з дітьми дошкільниками» 2015р.
14.  Керівник постійно діючого семінару вихователів старшого дошкільного віку з проблеми «Забезпечення наступності в реалізації завдань мовленнєвого розвитку дошкільників» 2015р.
15.  Сертифікат ХОІППО про участь в регіональній науково-практичній конференції «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій як особливого виду творчого розвитку» 10 листопада 2016р.
16.  Виставка педінновацій 2016р.  «Рідна мова – захопливо та цікаво. Впровадження риторики в освітній процес дошкільного закладу».
17.  Щомісячний спеціалізований журнал Медична сестра дошкільного закладу № 4 2016р. – співавтор статті «Упровадження національної кухні в дошкільному закладі»
18.  Збірник наукових та науково-методичних праць ХОІППО 2016р. Стаття «Розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики»
19.   Участь у VІІІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій. «Риторика в дитячому садку» червень 2016р.
20.   Участь у Всеукраїнському огляді досвіду роботи управлінь освіти та дошкільних навчальних закладів з питань організації і розвитку дошкільної освіти; «Організація харчування в дошкільному навчальному закладі. Подільська кухня», серпень 2016р.
21.  Участь  у регіональній науково-практичній конференції «Підготовка до застосування інноваційних технологій як особливого виду творчого розвитку» Презентація «Розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики» листопад 2016р.
22.  Всеукраїнський журнал «Дошкільне виховання» № 2, 2017р. – фотоматеріали на конкурс «Наші діти»
  1. Участь у конкурсі  дитячого малюнка часопису «Розкажіть онуку» травень 2017р.




Відомості про вивчення досвіду: досвід вивчався вихователем - методистом ЦРД «Пролісок» Завальською А.М., досвід розглянуто і схвалено  на педагогічній раді Комунальної установи Центру розвитку дитини «Пролісок»  Дунаєвецької міської ради (протокол №2 листопад 2006 року)  та на науково-методичній раді КУДРР «РМК» (протокол №4, листопад 2006 року)


Завідувачу КУ ДРР «РМК»
Козирській А.І.

Подання

Просимо розглянути досвід вихователя Центру розвитку дитини «Пролісок» Іванової Наталі Федорівни у зв’язку з атестацією на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист».
Досвід вихователя Іванової Наталії Федорівни “Вчимося слухати, розмовляти, спілкуватися” (Розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики) вивчався вихователем-методистом Центру розвитку дитини «Пролісок» Завальською А.М.
Досвід Іванової Н.Ф. розглянуто і схвалено педагогічною радою Центру розвитку дитини «Пролісок» протокол  №2 листопад 2006 року

Голова педагогічної ради                                                    Г.Давиденко

Секретар                                                                                 А.Завальська


Анотація

на роботу вихователя 
Центру розвитку дитини «Пролісок» 
Іванової Наталі Федорівни 
 “Вчимося слухати, розмовляти, спілкуватися” 
(Розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики)


В творчій роботі відповідно до програми "Малятко", "Базового компоненту дошкільної освіти в Україні" представлена система занять з риторики, конспекти занять, дидактичних мовних ігор, посібників;  матеріали групи мовного профілю, риторичні завдання, фольклорний матеріал.
Вдалий підбір і доцільне використання їх на заняттях полегшує дітям пізнання світу, сприяє поглибленому засвоєнню матеріалу. Робота відповідає дидактичним вимогам, реалізовує принципи виховуючого навчання, забезпечує мовленнєву компетентність дошкільників.
Робота має практичне значення і може використовуватися педагогами дошкільних навчальних закладів, батьками. 

Вихователь – методист                                  А.Завальська



Характеристика

вихователя Комунальної установи 
Центр розвитку дитини «Пролісок» 
Дунаєвецької міської ради 
Іванової Наталі Федорівни
Іванова Наталія Федорівна 1969 року народження. У 1990 році закінчила Хмельницьке педагогічне училище, по спеціальності «Виховання в дошкільних закладах». Педагогічний стаж 30 років
За час роботи у ЦРД «Пролісок» зарекомендувала себе як професійно-компетентний педагог. Виявляє високий рівень теоретичної підготовки, проявляє ґрунтовну професійну компетентність, досконало володіє педагогічним інструментарієм, забезпечує високу результативність, якість своєї праці, організовує освітньо-виховний процес відповідно до сучасних методичних вимог. Планує навчально-виховний процес з урахуванням результатів діагностики вихованців, запитів батьків.
          Виконуючи нормативно-правові документи в галузі дошкільної освіти, скеровує свою діяльність на якісне впровадження Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Сприяє створенню умов для реалізації принципів гуманізації виховання, розвиваючого навчання, оптимізації навчально-виховного процесу, вдосконаленню процесів діагностики, планування освітнього процесу. Керується особистісно-орієнтованою моделлю навчання і виховання.
 Іванова Н.Ф. працює у групі мовного профілю. Розробила систему роботи, яка включає цикл занять з риторики, засідання театрального гуртка “У світі казки”, Інформаційно-педагогічне агентство для педагогів і Педагогічний клуб для батьків.
    Іванова Наталя Федорівна серйозно і відповідально ставиться до покладених на неї обов’язків та доручень.
    Постійно працює над підвищенням свого професійного рівня, зокрема, шляхом участі в роботі семінарів – практикумів, педагогічних рад, методичних тижнів. 
У листопад і 2016р прийняла участь  у регіональній науково-практичній конференції «Підготовка до застосування інноваційних технологій як особливого виду творчого розвитку» -  Презентація «Розвиток мовленнєвого етикету дошкільників засобами риторики».
Протягом 2012 – 2013 років була керівником Школи передового педагогічного досвіду «Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку»
У 2015р. була керівником постійно-діючого семінару вихователів старшого дошкільного віку з проблеми «Забезпечення наступності в реалізації завдань мовленнєвого розвитку дошкільників»
Друкувалася на сторінках журналу «Дошкільне виховання» 2003р. №11 – конспект заняття з формування основ мовленнєвого етикету  «Познайомимося»; у збірнику теоретико-практичних статей ХОІППО «Дошкільна освіта в регіоні: проблеми, пошуки, досвід» - стаття «Виховання мовленнєвого етикету засобами риторики»; у журналі «Палітра педагога» 2007р № 2 – стаття «Конкурс для батьків»; у  газеті «Дитячий садок» № 11, березень 2012р. – проект з виховання читацької культури у дітей «Дитина і книга». 


Завідуюча ЦРД «Пролісок»                        А.Михальська




Немає коментарів:

Дописати коментар